close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אטרקציות בצפון איטליה למשפחות מרובות ילדים

מערכת שורשד אלול, תשפג21/08/2023

צפון איטליה הוא אזור מגוון המספק מגוון של חוויות למשפחות. בין אם מדובר בהתפעלות מאתרים היסטוריים, השתתפות בהרפתקאות חוצות...

תגיות:
צילום: canva

הרפתקאות משפחתיות בצפון איטליה יש בשפע. צפון איטליה מציעה מגוון אטרקציות למשפחות גדולות עם ילדים כמו אגמים מדהימים, פארקי מים, טיולי הליכה, פארק שעשועים גארדלנד, ערים ועיירות מדהימות וגם כמובן אוכל טוב (ואף כשר בחלק מהמקומות)

צפון איטליה, עם ההיסטוריה העשירה שלה, הנופים המדהימים וההיצע התרבותי השופע שלה, היא אוצר למשפחות המעוניינות לצאת להרפתקה בלתי נשכחת. באזור יש שפע של אטרקציות המתאימות למשפחות, במיוחד לאלו מרובות ילדים. להלן מדריך לכמה יעדים

צילום: canva
שחובה לבקר בהם:
אגם גארדה: שוכן בין ונטו, לומברדיה וטרנטינו, אגם גארדה הוא האגם הגדול ביותר באיטליה. האגם, מוקף בעיירות מקסימות ובהרים מלכותיים, מציע שפע של פעילויות ידידותיות למשפחות. סירמיונה בולטת עם הטירה מימי הביניים שלה וחורבותיה של גרוטה די קאטולו, וילה רומית עתיקה. פארקי שעשועים כמו Gardaland ו-Caneva Aquapark נמצאים במרחק של זריקת אבן משם, ומבטיחים יום מלא בכיף לילדים ולמבוגרים כאחד.

הדולומיטים: אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הדולומיטים הם ארץ פלאות למשפחות. בין אם תבקרו בחורף לסקי וסנובורד או בקיץ לטיולים רגליים ואופני הרים, הנופים המהפנטים ירתקו כל בן משפחה. פארקי הרפתקאות כמו פארק ההרפתקאות דולומיטי מספקים חוויות טיפוס בטוחות לילדים, ומאפשרים להם לחוות את הריגוש של ההרים בסביבה מבוקרת.

ונציה: עיר התעלות היא יעד אמיתי מהאגדות. עיני הילדים נדלקות כשהם נוסעים על גונדולות או ופורטו (אוטובוסי מים) דרך מבוך דרכי המים המורכב של ונציה. Palazzo Ducale מציע סיור מסלול סודי, המציג חדרים נסתרים ומעברים ששימשו בעבר את השירות החשאי הוונציאני. לחוויה מעשית יותר, משפחות יכולות גם להירשם לסדנאות להכנת מסכות, ללמד את אמנות היצירה של מסכות ונציאניות מסורתיות.

מילאנו: כבירת האופנה והעיצוב של איטליה, מילאנואולי נראית מתאימה יותר למבוגרים, אבל יש בה הרבה גם לילדים. המוזיאון הלאומי למדע וטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ'י הוא תענוג, עם תערוכות אינטראקטיביות בנושאי אנרגיה, חומרים, תחבורה ועוד. טירת ספורצסקו מכילה מוזיאונים ואוספי אמנות שונים ומתגאה בשטחים עצומים המושלם לטיול משפחתי נינוח.

טורינו: בירת אזור פיימונטה ידועה בארכיטקטורה האלגנטית שלה ובחפרפרת אנטונליאנה האייקונית, המארח את מוזיאון הקולנוע הלאומי. כאן, משפחות יכולות לנסוע דרך ההיסטוריה של הסרט בצורה אינטראקטיבית. בסמוך נמצא המוזיאון המצרי, המתגאה באוסף הנרחב ביותר של חפצים מצריים מחוץ לקהיר. לבעלי שן מתוקה, ביקור בכל שוקולטייר מקומי לטעום את הג'אנדוג'ה המפורסם (ממרח אגוזי לוז שוקולד) הוא חובה.

ורונה: מעבר לתהילה שלה כתפאורה ל"רומיאו ויוליה" של שייקספיר, ורונה היא עיר שמהדהדת היסטוריה ורומנטיקה. ארנה של ורונה, אמפיתיאטרון רומי, עדיין מארח קונצרטים ואופרות. במהלך היום, ניתן לחקור את המסדרונות העצומים ואת מקומות הישיבה שלו על ידי משפחות, ולאפשר לילדים לחוות פיסת היסטוריה עתיקה.

Parco Nazionale delle Cinque Terre: בעוד ש-Cinque Terre נתפס לעתים קרובות כיעד רומנטי, הוא מתאים גם למשפחות. חמש העיירות, מונטרוסו, ורנאצה, קורניליה, מנארולה וריומאג'ורה, מחוברות במסלולי הליכה ציוריים. למונטרוסו יש חוף חולי בו ילדים יכולים לשחק, והערים האחרות מציעות מראות ייחודיים כמו ויה דל'אמור המפורסם (שביל האהבה) בריומאג'ורה.

לסיכום, צפון איטליה הוא אזור מגוון המספק מגוון של חוויות למשפחות. בין אם מדובר בהתפעלות מאתרים היסטוריים, השתתפות בהרפתקאות חוצות או התענגות על תענוגות קולינריים, משפחות - במיוחד אלה עם הרבה ילדים - ימצאו שצפון איטליה היא יעד שמתאים לכל הגילאים ותחומי העניין. זכרו לקצב את הטיול שלכם בהתאם לצרכי הילדים, ולהבטיח להם זמן לנוח ולספוג במלואו את הקסם שיש לצפון איטליה להציע.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה